7月1日租期1年起租 三个半公寓,顶楼7楼无楼上噪声,阳台朝东无遮挡无敌景观,带热水,洗衣烘干机洗碗机冰箱炉头,冷暖空调 带室内停车位1个,地下室Locker可存放杂物 公寓楼顶层健身房
交通非常便利,楼下有小卖部能订外卖,步行2分钟到Angrignon地铁站和公车总站,地铁20分钟到市中心 步行5分钟到Angrignon mall,walmart,Canadian tire, Dollarama,Allo Mon Coco等
----------------------------------------------------------------------------------------------- Available 1st of July, unbeatable view on 7th-floor, semi-furnished (washer/dryer, dishwasher, fridge, etc.), INDOOR PARKING, turnkey move-in condition - 3 1/2- 1 Bathroom- 1 Balcony- A/C, dishwasher, washer/dryer, fridge- 1 indoor parking, indoor bike lot- Gym- 1 basement locker space (good for storing luggage, tires or even a bike) 5 min walk away from: Provigo, Walmart, Canadian tire, Dollarama, Tigre Géant, Boston Pizza, Allo Mon Coco, Carrefour Angrignon and more...2 min walk away from : Angrignon metro station (20 min to downtown) Includes: items mentioned above, modern look stove, oven, hot water. Not included: Electricity, heating, sofa, bed, tv or anything belonging to the previous tenant. Minimum 1-year contract.
|