ShopperPlusest la principale plateforme de commerceélectronique du Canada, fondée àMontréal (Canada) en 2008 par Jack, un despremiers employés. Après des annéesd'exploration approfondie et dedéveloppement continu, la société a établi unesérie de marques de CPD àcontact complet, multicanaux, rentables et innovantes,notamment desfournitures de bureau, des produits électroniques, des articles derangementpour maison, de la quincaillerie pour la cuisine et la salle de bain,desappareils de cuisine et de petits appareils ménagers, des fourniturespouranimaux de compagnie, des fournitures pour bébés et des produits depremièrenécessité, etc. Grâce à son propre site Web et à sa plateforme decommerceélectronique, Shopper+sertchaque année des millions de consommateurs canadiens. À Montréal, il y a un centre detraitement descommandes et son propre réseau de distribution. Il y a un centrede traitementà Vancouver, ainsiqu’uncentre de marchandises à Guangzhou, en Chine. La société a achevé lecycle d'investissement en capital de risque en août2021. Le centrede traitement des commandes de l'ouest de l'île de Montréal aégalement étéagrandi pour atteindre 250 000 pieds carrés (2,5 fois la tailledu centreprécédent). Entre-temps, un système robotisé de préparation descommandes pourl'entreposage intelligent est mis en place pour éliminer legoulotd'étranglement et positionner Shopper+ en première ligne.
公司描述:
ShopperPlus 是加拿大领先的电子商务平台,由阿里巴巴早期员工Jack于2008年在加拿大蒙特利尔创立。经过多年的深入探索和持续发展,公司已经建立了一系列全接触、多渠道、高性价比、创新的DTC品牌,包括办公用品、3C电子产品、家居收纳、五金厨卫、厨卫小家电、宠物用品、婴儿用品和基本生活用品等。ShopperPlus通过自有网站和电商平台,每年为数百万加拿大消费者提供服务。 在蒙特利尔和温哥华,分别有订单履约中心,并在中国广州有商品中心。公司已于 2021 年 8 月完成 A 轮风险投资。位于蒙特利尔西岛的履约中心也扩大到 250,000 平方英尺(是之前的 2.5 倍)。同时,引入智能仓储机器人拣货系统,突破瓶颈。
职位:办公用品B2B销售经理-混合工作模式
工作职责:
-与销售领导合作,在市场和客户中制定和执行销售策略 -创建办公用品产品和服务的解决方案,以满足加拿大各地中小型组织的需求。 - 研究中小型企业,寻找潜在客户并在指定区域寻找新客户 -确定并与决策者和主要利益相关者建立关系,提供基于解决方案的演示,向客户销售办公用品解决方案,并与指定区域内的企业达成新交易 -通过产品渗透和发展与客户的高附加值关系来增加市场份额。
任职要求:
- 商业相关学科的大专以上学历 -至少5年商业客户销售办公用品的经验;有监督或管理经验者优先 - 卓越的销售技巧和谈判技巧,具有成熟的成交能力 - 优秀的人际关系和客户关系建立能力 - 良好的口头、书面和演讲技巧, 卓越的商业和财务敏锐度 - 以结果为导向,有达到和超过销售目标的背景 - 能够独立运作以实现目标,并有高效的团队合作精神 - 卓越的时间管理能力,适应不断变化的销售环境 - 计算机知识,包括上述Excel、Word、Outlook 和 PowerPoint 能力
我们提供: - 有竞争力的基本工资和积极的销售佣金计划 -健康和牙科福利 -建立和领导团队开拓新市场的机会 -混合工作模式,支持弹性工作时间和远程工作 -积极的工作环境
Title: Office supplies B2B sales manager-Hybridworking model
Responsibilities: -Work with sales leadership to develop& execute sales strategies within markets and accounts -Create solutions with office suppliesproducts and services to meet the needs of small and medium organizationsacross Canada. -Research small to medium size businesses,prospect potential customers and find new leads in assigned territory -Identify and build relationships withdecision makers and key stakeholders, give solution-based presentations, selloffice supplies solutions to customers and close new deals with businesses inassigned territory -Increase market share through penetrationof products and developing a high value-added relationship with customers.
Requirements: -College degree of above in businessrelated discipline – Diploma or Degree preferred -Minimum 5 years of experience in sales ofoffice supplies to business customers; supervisory or management experiencepreferred -Superior consultative selling skills and negotiationskills with proven closing ability -Strong interpersonal and customerrelationship building skills -Strong verbal, written, and presentationskills Strong business and financial acumen -Self-starter, results oriented,a provenbackground of hitting and exceeding sales targets -Ability to function independently toachieve targets as well as work effectively in a team environment -Superior time management skills,adaptiveto an everchanging sales environment -Computer literacy, including abovecompetency in Excel, Word, Outlook & PowerPoint
What we offer -Competitive base pay and aggressive salescommission program -Health and Dental benefits -Opportunities to build and lead a team toexplore new markets -Hybrid working model,support for flexible working hours and remote work -A positive,supportive working environment
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